Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

lördag 23 januari 2016

Formex i dagarna två

Att gå på Formex kräver uthållighet. Tre stora hallar med allt som en handlare kan tänkas behöva köpa in. Det är väldigt roligt att gå runt och drömma om allt man skulle vilja köpa in, men inte kan. I Formextider skulle man gärna vilja vara innehavare av ett stort varuhus!



Så många har lagt ner otroligt mycket arbete för att presentera sina varor på ett vackert sätt! Imponerande!



Åh, vad jag gärna skulle ha velat köpa med mig en docka till vårt barnbarn! Eller en nalle, en kanin, en bil, en bitring...













Two Faces of Sweden hade som vanligt en vacker monter. Jag handlade, precis som jag brukar, en hel del från dem och om ni vill, så kan ni gå in på deras hemsida och botanisera. Jag kan lätt ta hem lite extra om det är något ni faller för. 
http://twofaces.se/



Jag tyckte synd om alla utställare när jag åkte hem till soffan ikväll. För dem väntade hårt arbete! Hoppas att de har haft givande och trevliga dagar och att de alla är klara med utflyttningen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar