Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

lördag 13 juni 2015

Massor av växtstöd!

Jag har fått hem massor av växtstöd! Jag känner mig väldigt nöjd med att kunna erbjuda ett fantastiskt utbud av stöd just nu! Kullagårdens växtstöd är sååå bra! Här finns stöd för alla typer av växter, kom och titta ... och köp!












Rhododendron bureavii sträcker på sig. Detta är en namnsort av Rh. bureavii och den är inte lika brunfiltad som den rena arten.




Fåglarna får tyvärr bada i smutsigt vatten just nu men jag ska bättra mig!




Sommarfrodigheten är här!







En holk på låtsas, och en på riktigt. Blåmesen tycker att jag spenderar för mycket tid i trädgården!




Min buskpion!

Välkomna till Torvan
i morgon söndag
kl. 11-15!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar