Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

onsdag 8 april 2015

Tips, växtstöd!



Snart är det dags för årets leverans av växtstöd och om det är något stöd ni vill vara säkra på att hitta här på Torvan i år, så bör ni beställa det. 

För er som ännu inte är bekanta med Kullagårdens växtstöd kan jag berätta att de är tillverkade i Falköping av obehandlat rundjärn som rostar sig naturligt brunt. De sticks enkelt ner i marken och är elegant rena i utförandet.

För mer än 10 år sedan hade jag turen att stöta på smeden Per som stod på en mässa och sålde och nu är jag lycklig återförsäljare av dessa fantastiska stöd.



Hör av dig om dina växter behöver stöd i livet!
/pia

2 kommentarer:

  1. Är det försent att beställa? Jag skickade ett mail i måndags men har inte hört något.
    Hälsningar

    Karin Franson

    SvaraRadera
  2. Hej Karin! Du har fått mejl! /pia

    SvaraRadera