Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

onsdag 28 maj 2014

Växtstöd i Stockholm till grossistpriser


De snygga växtstöden från Kullagården i stabilt rundstål, finns på den lilla plantskolan TORVAN i Tullinge ca 2,5 mil söder om Stockholm. 

Stålet är inte ytbehandlat utan får rosta sig naturligt brunt vilket är mycket vackert mot växtligheten. Det räcker oftast att bara trycka ned stödet i marken och så är arbetet klart.  

En hel del finns hemma för direkt köp & hämtning i Tullinge, annat är beställningsvaror. Mejla mig gärna innan du kommer så ska jag berätta om det du önskar finns i lager.

Grossistpriser! 
KOLLA ALLTID TORVANS ÖPPETTIDER!



Torvan är öppen nu på lördag 31 maj och söndag 1 juni
Kl. 11-15

Välkomna!
hälsar
pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar