Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

torsdag 2 januari 2014

Vår tack, NU!

Idag tog jag en tur till skogen trots att jag tvekade eftersom det var så mörkt och dystert där ute. Jag tänkte att det nog skulle var mycket ljusare när jag väl kom ut. Det var det inte, jo lite, men nog var det mörkt alltid!

Dagen kräver lite vårbilder!



 blåsippor





Hamamelis mollis, kinesisk trollhassel i vårsol.

Mer vår till oss alla tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar