Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

lördag 5 oktober 2013

Torvan är stängd för säsongen



Men jag fortsätter att blogga. Fast idag blir det inte mer än så här, för jag ska iväg på lökföredrag i Uppsala. Mannen stannar hemma och passar hunden. Något trädgårdsarbete tror jag inte att han kommer pyssla med men om jag har tur kommer det att finnas nybakat bröd att komma hem till.

Ha en riktigt trevlig helg!
önskar pia

 

1 kommentar: