Kul att du har hittat hit!

Hej och välkommen till Torvans blogg! Kul att du har hittat hit! Här kan du läsa om sådant som händer i Torvan Trädgård i Tullinge, nära Stockholm, och om mina gröna tankar.

Alla bilder är mina egna om inte annat anges. Motiven är från Torvan Trädgård eller andra härliga och inspirerande platser. Fråga om lov om du vill låna en bild!

Följ mig gärna också på instagram!

torvan_tradgard

/pia

söndag 16 juni 2013

Gissa sippan



Är det någon där ute som vet vad detta är för sippa? Jag har köpt den från fjärran östern men den kom som en överraskning. Den skulle vara något helt annat, så något namn har jag inte. Någon som vet? Den blommar just nu.



 
 
 
 
 


Nu ska jag gå ut och njuta av solen. Det är lite kyligt där ute men solen skiner och med en kofta blir dagen perfekt. Kom och gör mig sällskap! Torvan är öppen!

Välkomna!
 

2 kommentarer:

  1. Nä du, där går jag bet! Men snygg var den!
    Hoppas du får en fin dag med många besökare.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Himla synd Nora! Jag vill verkligen veta vad jag har.
    Ha det bra du också!
    Kram!

    SvaraRadera